Táto stránka nepoužíva žiadne reklamné, analytické alebo iné súkromie ohrozujúce cookies. Žiadne cookies sa nezdieľajú s tretími stranami. Táto stránka používa iba 2 cookie – jedno nevyhnutné pre fungovanie prihlasovania. Toto je dočasné, po zatvorení prehliadača sa odstráni. Druhé cookie zvyšuje bezpečnosť prihlásenia - vďaka nemu vie táto stránka identifikovať prihlásenie z neznámeho počítača.
Preskočiť

SOŠPg Bullova 2 SOŠPg Bullova 2

2016/17 pedagogika

2016/17 pedagogika

2016/17 Tvorivé vyučovanie pedagogiky
 
Na posledných dvoch hodinách pedagogiky sme sa v II. C venovali projektovej činnosti v dvoch skupinách. Prvá skupina mala za úlohu znázorniť Maslowovu pyramídu potrieb a druhá zložky voľného času podľa Opaschowskeho. Keďže teraz preberáme tému voľného času, čo-to sme už vedeli, no naučili sme sa aj veľa nového. Pred začiatkom projektu mali obe skupiny za úlohu zaobstarať si sami pomôcky a materiál. Chýbajúce veci nám požičali p. profesorky výtvarnej výchovy a pani Bieliková, za čo im veľmi ďakujeme. Prvý deň sme hľadali v rôznych časopisoch obrázky, ktoré vystihujú jednotlivé zložky, a na druhý deň sme z nich urobili koláž. Teraz budeme o projektoch diskutovať a každá skupina bude ohodnotená. Tento spôsob získavania informácií bol pre nás veľmi zaujímavý, vyskúšali sme si aktívnu prácu v skupine a využili vlastnú tvorivosť a schopnosti.
  Uršula Šilleová, II.C
 
 
   
  Aká bola škola niekedy dávno
 
Minulosť: husie perá, atrament, staré tabule, almanach, trstenica, prísny prístup učiteľov, veľký rešpekt a úcta, piecka v triede a nosenie dreva.
Súčasnosť: guličkové perá, počítače, interaktívne tabule, internet, kúrenie .
Zvoní na hodinu pedagogiky:  Profesorka vošla do triedy, všetci sme sa postavili na pozdrav a vytiahli si domácu úlohu. Priniesť nejaké veci z minulosti bol skvelý nápad. Podľa abecedy sme boli vyvolaní k tabuli a predstavili  sme predmety, ktoré sme priniesli. 
Z vysvedčení, starých zapísaných zošitov, kníh, učebníc, obrázkov, fotografií a receptov sme sa dozvedeli, ako sa učilo v minulosti. Zistili sme, čo sa zmenilo a aké to malo následky,  že by sme si mali vážiť čo máme, lebo nič nie je samozrejmosť. Za splnenie tejto úlohy, ktorú sme odprezentovali, sme boli oznámkovaní  a všetci sme končili hodinu s dobrým pocitom a novými poznatkami z dejín pedagogiky. 
 
Zuzana Mikulová, II. BC
 
 
 
 

Najnovšie